پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان توسط ریفی و همکاران (2007) به منظور سنجش آگاهی هیجانی در دانش آموزان طراحی و تدوین شده است و در ایران توسط غلامرضا و صابری )1397( اعتباریابی شده است. این پرسشنامه دارای 27 سوال و شش مولفه تفاوت قائل شدن میان هیجانات، اشتراکات زبانی احساسات، مخفی نکردن هیجانات، خودآگاهی جسمی، توجه کردن به هیجان دیگران و تحلیل هیجانات می باشد
این پرسشنامه دارای 21 سوال بوده و هدف آن ارزیابی باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان و خرده مقیاس های آنهاست. پرسشنامه فوق دارای دو بعد کارآمدی شخصی معلم و انتظار معلم از نتایج تدریس خود می باشد.
این پرسشنامه توسط هوی و همکاران در سال 1993 طراحی شد که دارای 37 گویه و 5 مولفه شامل: یکپارچگی سازمانی، رهبری دوستانه، نفوذ بر منابع قدرت ، وابستگی معلم و تأکید علمی می باشد. همچنین دارای روایی و پایایی و شیوه ی نمره گذاری و تحلیل است. منبع و ماخد پرسشنامه نیز موجود می باشد.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.