این پرسش نامه توسط گارنفسکی و همکاران ( 2001 ) به منظور ارزیابی راهبردهاي شناختی که هر فرد بعد از تجربه رخدادهاي تهدید کننده یا استرس هاي زندگی به کار می برد ابداع شده است. این پرسشنامه دارای 36 سوال و نه مولفه بوده و هدف آن سنجش خرده مقیاس های نظم جویی شناختی هیجان (ملامت خویش، پذیرش، نشخوارگری، تمرکز مجدد مثبت، تمرکز مجدد بر برنامه ریزی، ارزیابی مجدد مثبت، دیدگاه گیری، فاجعه سازی، ملامت دیگران) است.
پرسشنامه ریسک پذیری اقتضایی تصمیمات بر اساس مدل هایلدر و همکاران ذر سال 2009 ساخته شده است که بوسیله آقایان مقیمی و رمضان (1390) ترجمه شده است. این پرسشنامه دارای 14 گویه است و به ارزیابی میزان ریسک پذیری تصمیمات در شرایط مختلف می پردازد.
این پرسشنامه در سال 1991 توسط هویت و فلت ساخته شده است و در ایران توسط بشارت روی نمونه ایرانی هنجاریابی و اعتباریابی شده است . این مقیاس یک آزمون 30 سوالی است که دارای سه مولفه کمال گرایی خویشتن مدار،کمال گرایی دیگر مدار و کمال گرایی جامعه مدار می باشد.
پرسشنامه الگوهای تدریس اثربخش با 36 گویه و 4 مولفه (اطلاعات پردازی، الگویهای اجتماعی، الگویهای انفرادی و سیستمهای رفتاری) با هدف بررسی الگوهای تدریس در بین معلمان بوسیله بابایی در سال 1993 طراحی شده است.
نظرات
متوسط امتیازات
جزئیات امتیازات
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.